BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

Something I can’t imagined..

Assalamualaikum.. hari ini bertarikh 2hb Mac 2011 which is so important for myself.. I can’t imagine that 2011 I still here: live in happy and valuable.. On March 1, 2009, someone proposed me 2 be his girl.. at that time I not that ready to go for a serious relationship because I always not in serious mood.. hehe..  so I gave a reason to him that “saya mahu tidur..bye” . At that moment, I’m laughing and went to my computer played CS.. ffuuhh.. I can’t slept at that time because I'm sooooo happy.. actually I don’t know why I'm sooo happy… then on March 2, 2009, he sent me a message which I don’t expected at all.. he asked me about last night but I still not gave any answers.. after that, he called me and asked me again with serious voiced.. hahaha.. then I accept it! TODAY.. it’s our anniversary.. sincerely i can’t imagine that we are still together.. i admit that I am a childish person.. I always create something to argue with him.. but he is so patient. If I had something that I do not satisfied, I will find him and let go everything to him.. he will keep silent until I finished MEMBEBEL..  I’m not going to tell everything here because “SECRET IS BETTER ( SYEKH, 2011 )” Yes, I agree with syekh.. by the way, THANKS 4 EVERYTHING WAN MOHD SAIFUL ADLI BIN WAN AHMAD.. you are the best person forever.. I met a right person.. Ada satu  gambar di sini, saya tidak boleh letak banyak-banyak.. bahaya..

SPECIAL THANKS FOR SYEKH..


Actually, saya baru kenal syekh.. sincerely, he is so friendly and nice.. walaupun saya baru kenal dia, tapi dia lah orang yang paling banyak bagi sokongan untuk saya dan si dia.. syekh kawan kepada si dia… diorang ini kawan sejak sekolah lagi kawan dan sangat rapat.. syekh sangat-sangat mengambil berat tentang si dia.. si dia akan sebak bila sebut pasal syekh, eg: saya cakap saya chatting dengan syekh.. si dia akan tanya macam-macam dan akan cakap yang dia rindu saat-saat bersama syekh.. walaupun nampak macam weird tapi sebenar tidak weird pun.. lelaki or perempuan, tetap ada perasaan.. standard kalau kita miss saat bersama kawan- kawan.. it’s gOOd actually.. itu bagi kita jadi lebih menghargai.. ok, kita cakap pasal syekh sikit.. syekh boleh di kira tahu banyak rahsia ktowg.. banyak juga rahsia ktowg dia tahu dan dia sangat pandai menjaga rahsia tersebut.. suka duka kami, di tangan dia.. saya dan si dia sangat- sangat mempercayai syekh.. jaga kepercayaan itu ye syekh.. hehe.. one night, si dia told everything about syekh and suddentlyyyyy…I’m crying… huuu.. saya tidak sangka si dia sangat menyayangi syekh.. time itu, si dia keluar pergi TS, then dia terjumpa syekh.. bila si dia balik, si dia call saya dan cerita.. dia cakap sambil suaranya sebak.. saya faham perasaan itu.. dia cakap jumpa jew syekh, terus peluk.. dia rindu syekh actually.. bila ada kesempatan macam itu, tiada siapa akan sia-siakan.. huhuu.. arrghh, saya tak nak buat post ini sedih.. ok, then syekh ada cerita saya saat- saat dowg bersama di sekolah.. saya akan gelak apa sahaja syekh cakap tapi dalam hati saya, saya sedanggggg sebakk.. huhu.. syekh berjaya bagi saya sebak setiap kali bersembang dengan dia.. hahaha.. credits to syekh.. hehehe.. apa-apa pun syekh, I’m happy to know you.. you are such a nice and great friend.. eh, saya ada curi gambar kamu.. hehe.. maaf ye.. neh time dowg sekolah.. ramai kawan dowg tapi saya tidak dapat kenal semua.. apa-apa pun mereka tetap terbaik..
Ok.. ini saya punye cerita pasal kawan-kawan saya.. saya ada ramai kawan.. saya sangat sayang pada mereka.. mereka selalu buat saya happy.. thanks ya.. saya nak sebut semua rasa macam tidak muat post ini jadi saya akan letak gambar.. hehe.. tapi saya tidak ada semua gambar macam kawan-kawan lama saya dekat sekolah, saya punye laptop kena virus jadi hilang gambar..nanti saya cari balik..saya tidak lupa pada intan, zaty, farah, syuhada, syahida, wafaa, madihah, iffah, hani, kiena dan semuaaaaaaaaa.. mereka selalu bagi sokongan pada saya.. mereka selalu berada dengan saya ketika saya sedih.. mereka selalu menjaga saya.. mereka juga selalu membuat saya menangis kerana saya rinddduuuu pada mereka.. satu hari nanti, saya berharap dapat jumpa dengan mereka semua yang saya dah lama tidak jumpa.. untuk kawan- kawan saya yang ada depan saya, saya sangat beruntung dapat bergurau sama kamu semuaaaa.. hehehe.. 








 Lastly, saya berharap saya kekal dengan si dia.. aminn.. =)
WANNISA FOREVER~~~

0 comments: